فروش دستگاه rTMS در سراسر کشور

معرفی دستگاه rTMS

تحریک مغناطیسی مغز (Transcranial Magnetic Stimulation) به منظور درمان بیماری های مرتبط با مغز مورد استفاده قرار می گیرد. سازمان غذا و داروی امریکا (FDA) استفاده از این روش درمانی را برای بیماران مورد تایید قرار داده است. با استفاده از این روش می توان متناسب با نیاز درمانی بیمار، ناحیه ای از مغز را با ایجاد میدان مغناطیسی متعادل کرد.

به منظور درمان بیماری هایی از قبیل افسردگی، پارکینسون، اضطراب، ضعف اعصاب، آلزایمر، وسواس فکری عملی و دیگر اختلالات مربوط به دستگاه مغز می توان از این روش کاربردی استفاده کرد. اجرای روش تحریک مغناطیسی مغز به این صورت است که ابتدا دستگاه را روی سر فرد تحت درمان قرار می دهند. دستگاه در این حالت یک میدان مغناطیسی تولید می کند که باعث تعدیل فعالیت بخش یا بخش هایی از مغز می شود.

بسیاری از اوقات در زمانی که انواع روش ها پیاده سازی شده و نتیجه نداده است، از تحریک مغناطیسی مغز استفاده می شود. قبل از پیاده سازی روش تحریک مغناطیسی مغز، بهتر است با متخصصان امر مشورت صورت بگیرد. بهتر است فردی که قرار است تحت درمان قرار بگیرد، پیش از پیاده سازی این روش، تمامی داروهایی که آن ها را مصرف می کند و یا شرایط خاص درمانی خود را به پزشک اطلاع دهد و با او در میان بگذارد.

فروش دستگاه rTMS

عوارض این روش بسیار خفیف است. گاهی یک سردرد کوتاه مدت یا سرگیجه ی کوتاه مدت پس از جلسه ی درمانی مشاهده می شود. البته احتمال بروز تشنج نیز وجود دارد که البته چنین چیزی بسیار نادر است.

همچنین گاهی ممکن است بیمار دچار سوزن سوزن شدن در نواحی خاصی از سر خود شود. یا این که در سر خود احساس سبکی شدید کند. از دست رفتن شنوایی به طور موقت هم یکی از دیگر عوارض پیاده سازی این روش است. البته بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی از جلسه ی درمانی، شنوایی فرد بیمار دوباره به حالت اولیه و عادی خود باز می گردد.

تفاوت این روش با روش تحریک عمقی مغز در این است که در روش تحریک عمقی مغز، به صورت درون جمجمه ای عمل می شود؛ یعنی با کاشتن الکترود در مغز افراد به درمان می پردازد. این مزیت روش تحریک مغناطیسی مغز را نشان می دهد.

این که قرار است فرد تحت درمان چند جلسه ی درمانی را با این روش بگذراند، بستگی به شرایط بیمار دارد. به طور کلی تعداد جلسات می تواند چیزی میان 10 تا 30 جلسه باشد. زمان جلسات نیز می تواند میان 8 تا 40 دقیقه به طول بیانجامد.

برخی از شرایطی که فرد با داشتن آن ها نمی تواند از این روش درمانی بهره ببرد عبارتند از:

  • داشتن محرک عمقی در مغز
  • گلوله در بدن
  • سابقه ی مشکلاتی نظیر تشنج و صرع
  • به کار رفتن قطعات فلزی در بدن
  • استفاده از دارو های درمان تخصصی
  • فلج شدن صورت
  • داشتن تومور مغزی

راهنمای خرید

امروزه استفاده از دستگاه تحریک مغناطیسی مغز در بسیاری از کشور های جهان به عنوان یک روش کاربردی و نوین در راستای درمان بیماری های مغزی استفاده می شود. این روش نیازی به جراحی ندارد و همین مورد یکی از بزرگ ترین مزیت های این روش به شمار می رود.

جهت خرید دستگاه tms می بایست به اجزای به کار رفته در آن توجه کرد و آن ها را مورد بررسی دقیق قرار داد.

فروش دستگاه rTMS در سراسر کشور

بهساز شفا تجهیز یکی از شرکت هایی است که چندین سال است در حوزه ی عرضه ی محصولات و تجهیزات پزشکی فعالیت می کند. یکی از فعالیت هایی که شما مخاطبان گرامی می توانید با مراجعه به پایگاه اینترنتی این شرکت، محصولات گوناگون را مورد بررسی قرار دهید و در نهایت اقدام به سفارش محصول مورد نظر خود نمایید.

لازم به ذکر است این شرکت از متخصصان مغز و اعصاب و مهندسان با تجربه به منظور انجام فعالیت های خود کمک می گیرد. نیز شرکت بهساز شفا تجهیز با شناخته شده ترین شرکت های جهان در زمینه ی تولید محصولات و تجهیزات پزشکی همکاری دارد. در نظر داشته باشید که فروش دستگاه rTMS نیز در این شرکت صورت می گیرد.

فروش دستگاه rTMS در مشهد

یکی از شهر هایی که می توانید در آن اقدام به تهیه ی تجهیزات پزشکی کنید، شهر مشهد است. فروش دستگاه rTMS در فروشگاه های تجهیزات پزشکی شهر مشهد صورت می پذیرد. شما کاربران گرامی می توانید با انجام بررسی های لازم نسبت به مشاهده ی نمونه های تجهیزات پزشکی و تهیه ی تجهیزات مناسب اقدام نمایید.

مشاوره رایگان جهت استعلام قیمت و نحوه خریدمحصولات

Call Now