کالیبراسیون تجهیزات پزشکی

کالیبراسیون تجهیزات پزشکی

کیفیت بالای وسایل به وسیله کالیبراسیون تجهیزات پزشکی

تجهیزات پزشکی تنوع زیادی دارند برخی از ابزار و وسایل  مستقیما با سلامت انسان ها سرو کار دارند و برخی به شکل  غیر مستقیم تاثیرگذار هستند. در هنگام خرید وسایل پزشکی به ویژه وسایلی که پارامتر های  حساسی را اندازه گیری می کنند برندی را انتخاب نمایید که به کالیبراسیون تجهیزات پزشکی دقت لازم را داشته باشند. در زمان تولید این وسایل  مهندسین با دقت بسیار زیاد تمام نکات را ارزیابی می کنند و  بر طبق  اعداد و پارامتر های استاندارد، تجهیزات تولید می گردد و در هر مرحله توسط بهترین آزمایشگاهها کالیبره و تنظیم می شود.

 بعد از خرید وسایل پزشکی و استفاده از آنها در مدت زمانی که شرکت تولید کننده در نظر گرفته است  باید کالیبراسیون تجهیزات پزشکی در زمان های مشخصی انجام شود. در بین  نام های تجاری مختلفی که در بازار وجود دارد برخی از آنها در زمینه کالیبراسیون تجهیزات پزشکی یا کنترل کیفی تجهیزات پزشکی شناخته شده هستند و به همین دلیل فروش بالایی دارند. تجهیزات پزشکی شامل ابزارهای اندازه گیری مانند دستگاه تعیین فشار خون یا قند خون هستند  و یا دستگاه هایی که در آزمایشگاه ها برای ارزیابی و تست مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از عوامل تعیین کننده برای انتخاب تجهیزات پزشکی دقت در اندازه‌‌‌گیری است که با  کالیبراسیون و  تست های  حرفه ای  مشخص می شود.

خرید تجهیزات پزشکی از نمایندگی برند های با کیفیت

برای خرید وسایل پزشکی باید از کیفیت و اصل بودن جنس مطمئن باشید و هر مکانی را برای خرید انتخاب ننمایید. شرکت شفا بهساز تجهیز یکی از مراکزی است که از تولید کنندگان داخلی به صورت مستقیم تجهیزات را به خریداران تحویل می دهد و  نمایندگی محصولات شرکت های خارجی را نیز دارد و به همین دلیل خرید با اطمینان کافی انجام خواهد شد.

زمانی که  شرکت های خدماتی مناسب را انتخاب می نمایید نگرانی بابت  کالیبراسیون تجهیزات پزشکی نیز وجود نخواهد داشت و حتی بعد از فروش  وسایلی که نیاز به کالیبره شدن مجدد در زمان مشخص داشته باشد  توسط این شرکت ها انجام می شود. بنابراین خرید انواع وسایل و تجهیزات پزشکی که دارای تنوع بسیار زیادی هم می باشد نیازمند دقت است زیرا محصولات بی کیفیت  و یا تقلبی در بازار موجود است. شرکت های توزیع کننده تجهیزات پزشکی  به صورت حضوری فعالیت می کنند و در شبکه های مجازی نیز  قابل جستجو هستند.

کالیبراسیون تجهیزات پزشکی

 برترین خدمات  پس از فروش توسط شرکت بهساز تجهیز

لوازم و دستگاههای مربوط به مشاغل پزشکی و وابسته به آن به شیوه ای است که  نیاز به خدمات پس از فروش نیز دارد. برای افرادی که هیچگونه شناختی از وسایل ندارند وجود مرکز  فروشی که مشاوره مناسبی به مشتریان خود می دهد، بسیار قابل توجه خواهد بود. در شرکت بهساز تجهیز مهندس هایی که اشراف کامل بر  تجهیزات پزشکی دارند مشتریان را راهنمایی خواهند نمود و کالیبراسیون تجهیزات پزشکی را به عنوان خدمات پس از فروش به خریداران ارائه می کنند.

به غیر از کالیبراسیون تجهیزات پزشکی که برای تنظیم نمودن و دقت بالای دستگاه انجام می شود، تعمیر انواع دستگاه نیز توسط افراد متخصص و آشنای با این  دستگاهها انجام می شود. سرعت پاسخگویی در این مجموعه بسیار زیاد است  و  به دلیل راههای ارتباطی کافی مانند تماس تلفنی و یا صفحات مجازی می توان در زمان بسیار کوتاهی هم برای خرید تجهیزات و هم برای کالیبراسیون تجهیزات پزشکی با مجموعه ای مانند شرکت بهساز  تجهیز ارتباط برقرار نمود.

فروشگاه بهساز شفا تجهیز

تجهیزات پزشکی دارای زیر مجموعه ای بسیار وسیع است و در عین حال شرکت های داخلی و خارجی بسیار زیادی  این  ابزار را تهیه می کنند. لیست قیمت این محصولات توسط  شرکت های خدماتی  ارائه می گردد یکی از این مجموعه ها شرکت خدماتی بهساز است که  قیمت های بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای را ارائه می کند. سایت فروشگاهی این شرکت نیز موجود است و به راحتی امکان مقایسه بین محصولات  در آن وجود دارد.

دستگاههایی که به شکل مستقیم از کارخانه ها وارد این شرکت شده باشند با قیمت بسیار کمتری نسبت به بازار خریداری خواهند شد. علاوه بر خرید این دستگاه، تعمیر و  کالیبراسیون تجهیزات پزشکی نیز با قیمت مناسب تری انجام خواهد شد. برای  اینکه دستگاه اندازه‌‌‌‌‌گیری پزشکی با دقت بالاتری کار کمد کالیبره کردن آن  بعد از ساخت دستگاه در کارخانه اجباری می  باشد.

مشاوره رایگان جهت استعلام قیمت و نحوه خریدمحصولات

Call Now